Friday, December 26, 2008

Bersedekahlah Kepada Mereka




Yayasan Pembangunan Nur Hikmah ditubuhkan dalam tahun 2006 dibawah Akta Syarikat Malaysia. Memberikan bantuan dalam bentuk sokongan moral dan material seperti keperluan harian dan pendidikan. Menjadi penaung kepada lebih 200 orang anak-anak yatim, miskin dan terbiar di 6 pusat jagaan di seluruh Malaysia.

Hingga kini lebih 1,000 orang sukarelawan dalam berbagai bidang seperti pendidikan, ICT, perubatan, kaunseling , perniagaan dan lain-lain menyertai YPNet untuk turut serta dalam kerja-kerja sukarelawan.

Pihak YPN mempunyai hanya satu tujuan dalam penubuhannya. Ianya adalah bagi membantu pihak-pihak yang memerlukan. Bantuan yang dimaksudkan tidaklah hanya kepada keperluan kebendaan atau wang ringgit semata-mata. Bantuan dari membaiki taraf hidup, motivasi dan pengukuhan asas hidup adalah lebih bermakna dari segala keperluan yang berbentuk kebendaan.

Berbagai cara untuk anda menyumbang

1. Jika anda ingin menyumbang peralatan atau bahan makanan, sila hubungi mereka dengan talian 03-87332411 atau email kepada presiden@nurhikmah.org.myThis email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it .

2. Jika anda ingin menyumbang dalam bentuk cek atau money order, sila letakkan atas nama YAYASAN PEMBANGUNAN NUR HIKMAH dan masukkan ke dalam akaun MAYBANG 564306010610

3. Jika anda ingin menyumbang dalam bentuk kewangan secara online, anda boleh menggunakan salah satu kemudahan online di bawah ini


0 comments: