Saturday, December 13, 2008

Surat Laporan Dan Gambar Mee Halal Perisa Babi


Tuan

Mee Segera 'Halal' yang berperisa babi


Merujuk perkara di atas , saya ,xxx xxx xxx, ingin membuat aduan tentang masalah tersebut.Pada pagi ini 4hb Mei 2008,saya dan isteri saya telah pergi membeli barangan runcit di Sheng Siong di Woodland Centre Road. Kami hendak membeli mee segera apabila terperasan dengan Mee tersebut yang berperisa babi tetapi bercap HALAL.Kami telah mengadu perkara tersebut kepada pihak Sheng Siong supaya mereka bertindak dengan segera supaya tidak menjual mee tersebut. Mee itu telah dikeluarkan daripada jualan mereka . Mee tersebut adalah buatan Vietnam.Saya membeli mee itu sebagai rujukan dan menjadikannya sebagai bahan bukti.
Saya telah sertakan gambar-gambar sebagai bahan bukti. Saya juga ada keterangan di mana produk ini dijual dan syarikat mana yang mengimport mee ini.



Syarikat yang menjual:
Sheng Shong Supermarket Pte Ltd,
Blk 6A Woodlands Center Road,
#01-280,
Singapore 731006.
Tel: 63650533
Fax: 63650483

Syarikat yang mengimport:
Teo boon Thong Trading
38, Toh Guan Road
W1, Singapore 608833.
Tel: 65636229
Fax: 65632513


Saya berharap tuan akan mengambil tindakan terharap perkara tersebut.Sekian,terima kasih.




0 comments: