Thursday, July 17, 2008

BUKU "AKHIRAT " ( BERHATI-HATI)

Dr Isuhangat

Kerajaan telah meluluskan pengunaan perkataan "GOD kepada ALLAH" kepada Kristian untuk penyebaran dakwah mereka di Malaysia. Ini adalah hasilnya..
Mengelirukan orang Islam dan mungkin anak anak kita bakal terpedaya dgn helah mereka.

Berhati hati muslimin dan muslimat.


Tuan/Puan ,

Pada 4 Mac 2008 lalu, saya telah menerima senaskah buku kecil berjudul "Akhirat" yang diletakkan di cermin kereta saya di Wangsa Maju.

Pada mulanya saya menyangka ia adalah sebuah buku agama untuk didermakan kepada orang awam.Setelah saya membaca isi kandungan buku ini, saya dapati terdapat banyak petikan ayat-ayat Al-Quran dan penerangan yang meragukan serta bertentangan dengan agama Islam dan dikhuatiri boleh menjejaskan akidah masyarakat Islam.

Di sini saya sertakan gambar kulit buku dan muka surat terakhir buku tersebut untuk makluman dan diharap agar tuan/puan akan lebih berhati-hati jika menerima naskah yang seumpama ini di masa akan datang .

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

0 comments: